5 de febr. 2015

'Parem el temps' de Crossing




1. Completa les paraules que no apareixen al text de la cançó: "Parem el temps"

He trencat, més d’un _______,
he rigut quan em tocava _________.
He fet coses que no explicaré
però entre __________ te les amagaré.

Deixa que et convenci un ___________,
donem quatre _______ i ho tinc tot.
Somiant, he trobat,
els ________ que mai t’havia amagat.

M’agrada veure com la lluna juga amb el teu nas,
m’agrada fer l’amor a poc a poc,
m’agrada ser com sóc.

Tornarem, volarem,
entre els núvols veurem
que la ________ és tan sols un moment.
Però no veus, no veus,
ja no em tens als teus peus.

Tornarem, volarem,
entre els ___________ veurem
que la vida és més bonica
si junts ___________ el temps.

He esborrat, del meu cap,
els records que no volia _________.
____________ la pressa a algun lloc
i ara tot ho faig a ritme del cor.

Deixa que et __________ un altre cop,
_____________ quatre notes i ho tinc tot.
Caminant, vora el mar,
un somriure és el que m’ha delatat.

Na na na...

2. Extrau del text dos exemples de cadascun dels temps verbals següents:
   - Present d'indicatiu:
   - Pretèrit imperfet d'indicatiu:
   - Futur d'indicatiu:
   - Perfet d'indicatiu:
   - Infinitiu:
   - Gerundi:


Si vols escoltar més cançons del grup Crossing pots clicar ací i ací

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.