19 de gen. 2015

La perspectiva en publicitat

La televisió és un joc d'enganys on el nostre cervell acaba processant allò que espera. Els creatius de publicitat potencien aquests aspectes i en fan ús plàsticament en les seues creacions per mantenir l'atenció de l'espectador. El seu èxit se centra en saber fer un producte atractiu, de qualitat, que conega bé el públic a qui s'adreça, l'hora oportuna per a l'emissió davant del possible comprador, amb un missatge breu i molt clar on es puguen veure algunes qualitats positives del producte anunciat i les diferències respecte als de la competència; un anunci ha de ser creïble i ha de ser emès en diversos mitjans i repetit perquè l'espectador acabe identificant-se amb el missatge, l'eslògan, la música... que li recorde el producte i, per tant, li desperte les ganes de consumir-lo fins i tot quan no contemple l'espot.

Les estratègies, com ja hem vist en alguns apunts anteriors, són ben diverses. Una de tantes possibles és l'ús de l'engany visual i la perspectiva, un joc amb l'espectador que ha d'endevinar el que forma part de la realitat i el que és producte de la imaginació.



Com heu vist en l'anunci anterior, la perspectiva els ajuda a elaborar aquest engany. Mireu el que passa també en el següent anunci.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.