6 de des. 2014

'Alenar', amb Carles Dénia i Maria del Mar Bonet

Una audició especial transformada en part per la veu de Carles Dénia que li dóna un nou encant a la ja sorprenent versió de Maria del Mar Bonet.




Alenar

I el sol que no surti avui
i que tornen els estels
que jo t'he de mester a prop
per jugar amb els teus cabells.

Si tu toques i jo cant
vol dir que mos entenem
i tot el camí que fem
serà per anar endavant.

A València hi ha un carrer
que té geranis i ombres,
humitats i tenebrors,
saliva i enteniments.
Si voleu saber quin és:
el carrer de Cavallers.

Àngel caigut
principi del foc
magrana oberta,
tot això ets tu per mi
jo n'estic certa.

Adéu lluna de nit
adéu sol de migdia
adéu a tots els estels
qui me féreu companyia.

Adéu als que heu escoltat
la meva veu per amiga
jo he cantat en nom vostro
la vostra veu és la mia.


______________________________

* En la versió original, cantada al disc Alenar (1977) també s'hi inclou l'estrofa següent:

Tres portes tinc a ca meua
obertes a tots els vents:
la que està oberta per tu
l'altra per la bona gent,
la tercera per la mort
que la tancarà el meu temps.

Activitat

Escolta la versió original i assenyala els trets mallorquins que hi apareixen.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.