31 de març 2014

Versió de 'Boig per tu' de Shakira



ACTIVITAT

Completa la lletra mentre escoltes la cançó.

Boig per tu

A la terra humida escric
saps que estic boig per tu,
em passo els ____________
esperant la nit.

Com et puc estimar
si de mi _____________ tan lluny;
servil i acabat
boig per tu.

Sé molt bé que des d'aquest bar
jo no puc ____________ on ets tu,
però dins la meva copa veig
reflexada la teva llum; me la beuré;
servil i acabat, ___________ per tu.

Quan no hi siguis al matí,
les ___________ es perdran
entre la pluja
que caurà avui.

Em ___________ atrapat
ebri d'aquesta llum
servil i _____________
boig per tu.

Sé molt bé que des d'aquest ___________
jo no puc arribar on ets tu,
però dins la meva ___________ veig
reflexada la teva llum; me la beuré;
___________ i acabat boig per tu.

Lletra: C.Sabater,P.Sala i J.Capdevila
Música: P.Sala
Versió de la cançó de SAU i LUZ CASAL

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.